(VIDEO) UCAP TAHNIAH KEPADA FATTZURA DALAM NADA GEMBIRA, BUKTI NEELOFA DAH “MOVE ON” – MEDIA OHSEM

(VIDEO) UCAP TAHNIAH KEPADA FATTZURA DALAM NADA GEMBIRA, BUKTI NEELOFA DAH “MOVE ON” – MEDIA OHSEM

 

Baru-baru ini netizen agak kecoh mengatakan Neelofa masih lagi belum dapat menerima kenyataan Fattah Amin sudah berkahwin dengan Fazura apabila memuat naik video KLCC simbolik kepada diri Fattah.

“Just looking at you makes me happy” – Peminat Dakwa Neelofa Tuju Buat Pelakon Lelaki Popular.

Setelah mendengar berita pernikahan pasangan popular Fattah Amin dan Nur Fazura semalam.Membuatkan orang ramai tidak bercakap tentang Neelofa yang mula-mula mencetuskan fenomena lofattah sekian lama dahulu.
Pernikahan Fattuza yang menjadi kontroversi itu,Neelofa ada memuatnaik satu video ke akaun Instagramnya beliau dan komen yang ditinggalkan peminat memang tiada tapisan.

Rata-rata peminat Loffatah ada yang tidak dapat move on dengan kenyataan itu,Ada yang mengaitkan KLCC sebagai simbolik kepada diri Fattah Amin dan caption diberi “Just looking at you makes me happy” peminat dakwa ditujukan buat pelakon lelaki popular tersebut.

Peminat Loffatah juga hairan dengan komen yang ditinggalkan seakan-akan memberi gambaran yang Neelofa terhegeh-hegeh dengan Fattah dan belum move on selepas apa yang terjadi.

Walaubagaimanapun, nampaknya segala tanggapan netizen serta peminat Lofattah tidak benar sama sekali kerana Neelofa menerusi rancangan MeleTOP semalam dengan nada cukup gembira mengucapkan tahniah kepada Fattah dan Fazura diatas perkahwinan mereka. Ini jelas membuktikan Neelofa sudah melupakan kisah lalunya bersama Fattah.

Kalau Neelofa sudah boleh meneruskan hidupnya, rasanya peminat tegar Lofattah bolehlah buat perkara yang sama. Tidak perlu lagi kaitkan nama Fattah dengan Neelofa. Doakan yang terbaik buat Neelofa.

Sumber Beautifulnara / kakishare

Sumber :MediaOhSem

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password