“Tak main la benda khurafat..” – Selalu tampil cantik, Lufya Omar nafi guna susuk

"Tak main la benda khurafat.." – Selalu tampil cantik, Lufya Omar nafi guna susuk

Tidak kira wanita mahupun lelaki, mereka sudah tentu menginginkan pelbagai cara dan teknik untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik, bersih, dan sihat tanpa memudaratkan kesihatan.

Begitu juga bagi pelakon Lufya Omar yang telah memuat naik sebuah posting di laman Instagram miliknya ketika sedang melakukan rawatan kulit mukanya di sebuah pusat terapi, semalam.

“Ini bukan jarum susuk terkeluar tau. Fya tengah buat akupuntur kat muka dan badan la. Tak main la benda khurafat ni. Banyak lagi cara kita nak cantik dan sihat.

.

“Dah 2 tahun Lufya mengamalkan rawatan akupuntur ni sebab tu nmpak muda kan? Haha. Alhamdulillah dulu Fya selalu bersin/sinus teruk sekarang dah banyak perubahan.

“Jarang Fya bersin2 terutama sekali pada waktu pagi. Kulit muka pun tegang, lebam mata beransur pulih, kulit jarang ada acne, migraine hilang dengan rawatan akupuntur di muka dan kepala.

“Nak naikkan seri wajah pun boleh tau. Sekarang Lufya tengah buat rawatan slimming pulak untuk mengecilkan perut, peha dan kawasan2 tertentu.

.

“Masa baru kahwin dulu pun Fya mengurut di sini untuk mendapatkan zuriat akhirnya beberapa bulan selepas berurut Fya dapat rezeki mengandung (dengan Izin Allah),” ujarnya.

.

.

.

Sumber : Lufya Omar

 

Sumber :OhMyMedia

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password