"Bayangkan, sup tu panas2 suam…" – Sup bunjut dikata bahan sihir, Norkhiriah kongsi babak lucu drama Nur

“Bayangkan, sup tu panas2 suam…” – Sup bunjut dikata bahan sihir, Norkhiriah kongsi babak lucu drama Nur

Drama Nur yang mencecah jutaan penonton ketika ini semakin menjadi bualan hangat netizen terutamanya di laman media sosial. Walaupun pelbagai persoalan muncul awal Ramadan lalu, namun peminat drama tempatan terus…

Read More
"Masa tu kawan gastrik & demam…" – Kembali mohon maaf, Faiz Roslan tampil jelas situasi sebenar

“Masa tu kawan gastrik & demam…” – Kembali mohon maaf, Faiz Roslan tampil jelas situasi sebenar

Susulan beberapa kontroversi yang dicetuskan, selebriti media sosial Faiz Roslan didakwa telah menyahaktifkan laman Instagram miliknya selepas dikecam teruk mengenai video pengakuannya yang tidak berpuasa pada Isnin lalu. “Boleh tak angkut faiz…

Read More
"Dah macam binatang kau layan manusia tu…" – Tindakan pegawai imigresen pukul kepala warga asing dikecam netizen

“Dah macam binatang kau layan manusia tu…” – Tindakan pegawai imigresen pukul kepala warga asing dikecam netizen

Sejak awal pagi tadi, sebuah video menjadi tular di media sosial apabila rakaman yang dibuat oleh seorang individu mengenai tindakan pihak imigresen terhadap pekerja asing yang melampaui batas sehingga memukul…

Read More
"Ahh bibir tu, sedapnya…" – Dijual RM20, video tak senonoh mirip Syafiq Kyle tersebar di internet?

“Ahh bibir tu, sedapnya…” – Dijual RM20, video tak senonoh mirip Syafiq Kyle tersebar di internet?

Jika bulan lalu kecoh mengenai berita penyebaran gambar alat sulit yang dimuat naik pelakon Zul Ariffin pada laman Instagram Story miliknya, kini tular pula sebuah video lucah pelakon Syafiq Kyle….

Read More
"Video tu saya dah lama tengok…" – Jurusolek nafi terbabit dalam video lucah Syafiq Kyle?

“Video tu saya dah lama tengok…” – Jurusolek nafi terbabit dalam video lucah Syafiq Kyle?

Video tidak senonoh yang kelihatan individu mirip pelakon Syafiq Kyle melakukan panggilan video bersama seorang wanitadikenali sebagai Mira masih menjadi bualan hangat netizen. Terbaru, jurusolek artis Aizat Abdul Razak tiba-tiba…

Read More
"Siapa perempuan puaka tu?" – Tuduh Syafiq Kyle curang, Ramona luah perasaan di Instagram

“Siapa perempuan puaka tu?” – Tuduh Syafiq Kyle curang, Ramona luah perasaan di Instagram

Pelakon Syafiq Kyle hari ini telah dihambat kontroversi setelah rakaman panggilan video seks bersama ‘wanita’ dikenali sebagai Mira tular di laman sosial. Di dalam video yang berdurasi 22 saat itu,…

Read More
Nak beli 'souvenir' dari Bali tu kena hati-hati, takut terbeli yang ada 'isi'

Nak beli ‘souvenir’ dari Bali tu kena hati-hati, takut terbeli yang ada ‘isi’

Setiap kali pergi bercuti kita mesti nak beli sesuatu sebagai kenangankan? Orang kata sesuatu untuk diingati lepas kita melancong. Tapi, nasihat aku.. Nak beli souvenir dari luar negara tu berhati-hati….

Read More
"Alang2 nampak rambut depan tu, free hair jelah!" – Netizen bengang gaya hijab Syatilla Melvin

“Alang2 nampak rambut depan tu, free hair jelah!” – Netizen bengang gaya hijab Syatilla Melvin

Sebut sahaja nama Mat Yip, pasti terbayang keletah anak kepada pasangan pelakon Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin yang sentiasa mencuit hati penonton menerusi video yang dimuat naik di laman Instagram ibu bapanya. ….

Read More
"Eleh, takat menyanyi macam tu, adik aku pun boleh…" – As'ad Motawh dikecam teruk kerana suara sumbang

“Eleh, takat menyanyi macam tu, adik aku pun boleh…” – As’ad Motawh dikecam teruk kerana suara sumbang

Nama As’ad Motawh jadi bualan di laman sosial selepas tersalah pitching ketika menyanyikan lagu Asalkan Kau Bahagia (Armada Band) di Indonesia. Tidak cukup dengan insiden yang memalukan itu, As’ad yang kini…

Read More
"Dapat duit tu boleh la bantu…" – Menang saman RM1.1 juta, netizen mohon Anwar Ibrahim bantu golongan susah

“Dapat duit tu boleh la bantu…” – Menang saman RM1.1 juta, netizen mohon Anwar Ibrahim bantu golongan susah

Nampaknya sehingga ke hari ini kehangatan perubahan tampuk pemerintahan kerajaan baharu sempena PRU14 masih belum reda apabila pelbagai perkara menjadi perhatian dan bualan netizen. Terbaru, menurut laporan mStar Online, Mahkamah…

Read More

Page 1 of 8

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password