Majlis kahwin diteruskan, walaupun hantaran dah jadi abu

Majlis kahwin diteruskan, walaupun hantaran dah jadi abu

Menjelang seminggu sebelum majlis perkahwinan, Nurul Ain Izzatti Arijan terpaksa menerima hakikat apabila rumah dia dan keluarganya hangus dijilat api. Kejadian berlaku pada 12.15 pagi tadi yang berpunca daripada gas bocor…

Read More
Belum Sampai Seminggu Pegang Title Balu Keluarga Si Mati Dah Cerita Hukum Faraid, Inilah Penting Wanita Tahu Haknya Apabila Suami Meninggal, Tolong Jangan Buat Main-Main...

Belum Sampai Seminggu Pegang Title Balu Keluarga Si Mati Dah Cerita Hukum Faraid, Inilah Penting Wanita Tahu Haknya Apabila Suami Meninggal, Tolong Jangan Buat Main-Main…

Wahai suami, pernah tak anda terfikir, apa yang akan dialami kaum isteri untuk urus harta pusaka yang anda tinggalkan sekiranya anda mati? Adakah isteri akan dapat gunakan harta pusaka yang…

Read More
walaupun dah lebih seminggu tapi sayur ini masih tetap segar seperti baru dipetik dari ladang jika anda menyimpannya dengan cara ini. Mudah dan menjimatkan duit anda!

walaupun dah lebih seminggu tapi sayur ini masih tetap segar seperti baru dipetik dari ladang jika anda menyimpannya dengan cara ini. Mudah dan menjimatkan duit anda!

  “Aduhai, baru 2-3 hari dah nak layu sayur-sayur ni. Sayangnya… Takkan nak makan semua hari ni. Banyak lagi ni. Ingatkan beli sekali banyak bolehlah buat stok seminggu ke. Kalau…

Read More
Ramai kagum penampilan terbaru, Fouziah Gous dah mula bertudung?

Ramai kagum penampilan terbaru, Fouziah Gous dah mula bertudung?

Lama juga tidak nampak kelibat pelakon jelita Fouziah Gous di kaca televisyen setelah menimang cahaya mata kedua pada November tahun lalu. Tapi kalau diperhatikan di laman media sosial miliknya, pelakon…

Read More
"Dah 7 tahun kahwin, baru setahun harmoni.." – Wawa Zainal dedah kisah rumah tangga

“Dah 7 tahun kahwin, baru setahun harmoni..” – Wawa Zainal dedah kisah rumah tangga

Pelakon Wawa Zainal mendedahkan bahawa dia baru merasai berumah tangga harmoni dengan suaminya, Aeril Zafrel sejak setahun lalu walaupun usia perkahwinan mereka sudah memasuki tujuh tahun. Pelakon drama Patahnya Sebelah…

Read More
'Kau sekarang sudah tak mampu, rumah ini kau dah serahkan segala tanggungjawab pada aku. Kalau begini baik aku tak ada suami'

‘Kau sekarang sudah tak mampu, rumah ini kau dah serahkan segala tanggungjawab pada aku. Kalau begini baik aku tak ada suami’

Itulah bahayanya kalau isteri sudah tawar hati. Letaklah apa perisa pun, tetap akan rasa tawar juga. Jangan diuji kesabaran orang yang sayangkan kita. Sebab bila dia dah penat untuk bertahan,…

Read More
Patutlah tak heran dapat 7G, hasil reviu je dah lebih RM12k sebulan

Patutlah tak heran dapat 7G, hasil reviu je dah lebih RM12k sebulan

Semalam jadi kecoh di media sosial keputusan peperiksaan seorang remaja perempuan yang mendapat 7G dan 2E di dalam peperiksaan pertengahan tahun. Beliau telah menjadi bahan ketawa netizen yang berasa terkejut setelah…

Read More
"Lincah baby tu, dah main bola dalam perut.." – Rody Kristal bakal timang anak sulung

“Lincah baby tu, dah main bola dalam perut..” – Rody Kristal bakal timang anak sulung

Walaupun baru beberapa bulan mendirikan rumah tangga, rezeki berpihak kepada gitaris kumpulan Kristal, Rody apabila bakal bergelar bapa tidak lama lagi. Berita gembira itu dikongsi Rody menerusi sebuah video yang dimuat…

Read More
"Kami dah bercinta empat tahun.." – Lelaki nikah budak perempuan tampil beri penjelasan

“Kami dah bercinta empat tahun..” – Lelaki nikah budak perempuan tampil beri penjelasan

Laman media sosial hari ini menjadi kecoh apabila seorang lelaki berusia 41 tahun dikatakan telah bernikah dengan budak perempuan berumur 11 tahun. Lelaki tersebut, Che Abdul Karim Che Hamid mengaku telah…

Read More
"Dah macam Sister pulak.." – Gaya hijab seperti paderi wanita, Tok Ti ditegur golongan 'alim'

“Dah macam Sister pulak..” – Gaya hijab seperti paderi wanita, Tok Ti ditegur golongan ‘alim’

Kalau swafoto dengan Vivo, mesti teringat penyanyi tersohor Datuk Siti Nurhaliza yang tampil dengan iklan-iklan jenama telefon pintar global itu di kaca televisyen. Sebagai duta rasmi yang dilantik sejak beberapa tahun…

Read More

Page 1 of 14

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password