Netizen Puji Gelagat Lisa Surihani Yang Sangat Rajin Berkerja Dalam MenjayaKan Video Klip ‘Abang Nak Tegur’. Nampak Comei Sungguh Lisa Surihani Sampai Tergelam Sajat (Video) – MEDIA OHSEM

Netizen Puji Gelagat Lisa Surihani Yang Sangat Rajin Berkerja Dalam MenjayaKan Video Klip ‘Abang Nak Tegur’. Nampak Comei Sungguh Lisa Surihani Sampai Tergelam Sajat (Video) – MEDIA OHSEM

 

Jutawan Koesmetik panas diceritakan mengenai muzik video mereka yang sedang dibuat.Namun, belum dilancarkan lagi. Ramai orang tengah hangat membicarakan mengenainya.

Semua tahu ini mereka berada di Sepanyol untuk menjayakan penggambaran muzik video tersebut.Katanya,video itu bakal menjadi yang termahal pernah dihasilkan di Malaysia.Malah akan dihasilkan di tiga buah negara.

Bagaimanapun, yang menjadi tumpuan ramai adalah lisa yang kelihatan begitu prihatin sekali dengan Sajat yang kesejukan akibat cuaca di sana.Seperti apa yang dapat dilihat dalam video tersebut,turut bersama kedua jutawan itu ialah pelakon popular Lisa dan suaminya,Yusri KRU.

Menurut Alif,lima darjah celcius bukan penghalang untuk mereka menyiapkan pembikinan video klip tersebut.Terlampau sejuk membuatkan Lisa cuba menghangatkan tangan Sajat.

Malahan ada beranggapan yang sikap prihatin Lisa telah disalah anggap oleh netizen yang mendakwa Lisa seolah-olah menjadi ‘orang suruhan’ kepada usahwan itu.Dalam masa yang sama,sempat membaca beberapa komen netizen diruangan Facebook dan Ig milik jutawan kosmetik tersebut mengenai pembikinan muzik video hangat ‘Abang Nak Tegur’.

Dalam pada masa yang sama juga ramai memuji Lisa kelihatan professional dan rendah diri.Walaupon di anggap sebagai antara selebriti level A, tetapi Lisa kelihatan sungguh komited dengan kerjanya untuk entertain dan menemani Aliff dan Sajat.

Selain Itu Perbuatan Lisa Suriani Di Dalam Video yg Dimuat Naik dlm IG Dato Alif  Juga Mendapat Kecaman Netizen Gara Gara Menggosok Tangan dan Lengan Sajat.

Lisa Suriani Juga Dituduh Cuba Membodek Dato Alif dan Sajat Kerana Kelibatnya Bersungguh sungguh menolang Mereka.

Tapi Respond Balas Dato Alif kepada Netizen Supaya Jangan Kecam Lisa Mendapat Pujian Ramai.

Tapi yang penting Ramai Netizen Yang memuji Lisa Kerana Bersungguh Melakukan Kerja Dan Sangat Rajin.

Dato Alif Juga Menerangkan Kelibat Liza Dalam Video Itu adalah Kerana Lisa Merupakan Pengurus Produksi Mereka.

Sumber : eraviral

Sumber :MediaOhSem

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password