“Nak Pegang Nonok.” Ibu Terkejut & Tergamam Budak Usia 7 Tahun Selamba Sentuh Alat Sulit Bayi Depan Mata..

"Nak Pegang Nonok." Ibu Terkejut & Tergamam Budak Usia 7 Tahun Selamba Sentuh Alat Sulit Bayi Depan Mata..

 

 

Gangguan seksual boleh terjadi di mana-mana. Malahan, sesiapa sahaja boleh terdedah menjadi mangsa kepada jenayah ini. Apa yang lebih menakutkan adalah mereka yang cenderung ke arah bayi secara seksual. Dengar pun sudah menyeramkan bukan?

Namun apa yang terjadi kepada seorang ibu dan bayinya lebih menakutkan. Kejadian tersebut nyata meninggalkan kesan mendalam kepada dirinya yang tidak berupaya berbuat apa-apa kerana terlalu terkejut.

Ibu berkenaan, Mieja Ibrahim menceritakan detik-detik mengejutkan yang terjadi kepadanya ketika beratur membeli makanan di sebuah pusat beli-belah di Damansara. Dia didatangi seorang budak lelaki dalam lingkungan 6 hingga 7 tahun yang menegur menggeletek bayinya yang berada di dalam stroller.

Apa yang mengejutkannya adalah ‘permintaan’ budak berkenaan yang mahu memegang bahagian sulit bayinya dan terus memegangnya. Tindakan budak itu membuatnya terkedu dan tidak terlintas untuk menepis tangan budak itu.

.

Wanita ini meluahkan rasa marah, sakit hati dan malu dengan apa yang terjadi. Dia juga memohon kepada ibu bapa untuk mendidik sebaiknya anak-anak supaya menghormati orang lain dan tidak menyentuh orang tanpa keizinan mereka.

.

.

.

Sumber : PenMerah

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password