“Kalau Tak Sedia Nak Pikul Tanggung Jawab Jadi Suami Kenapa Bertunang?Kesian Si Perempuan Menunggu”-Remy Ishak Tangguh Kahwin,Belum Sedia Jadi Suami – MEDIA OHSEM

“Kalau Tak Sedia Nak Pikul Tanggung Jawab Jadi Suami Kenapa Bertunang?Kesian Si Perempuan Menunggu”-Remy Ishak Tangguh Kahwin,Belum Sedia Jadi Suami – MEDIA OHSEM

 

Seminggu dua ini, nama Remy Ishak hangat di perkatakan lantaran lakonan dalam drama terbarunya sedang mendapat sambutan ramai peminat. Bercakap tentang Remy Ishak,dia yang di temubual oleh wartawan Mstar baru-baru ini ada bercakap tentang soal nikah kahwin.

Kata Remy, dia dan tunang masih belum punya tarikh untuk menikah.Menurut sumber, Remy di katakan agak trauma apabila orang tuanya pernah bercerai dan dia tidak mahu melalui hal yang sama. Sebab itulah Remy mahu berkahwin setelah dia benar-benar bersedia untuk menjadi suami terlebih dahulu.

Kata Remy,“Untuk menjadi seorang suami itu, tanggungjawabnya besar bukan hanya untuk menyatukan silaturahhim. Saya seorang lelaki yang mahu memastikan masa depan berjalan dengan lancar. Jadi saya merancang untuk semuanya berjalan dengan baik. Saya dari dulu seorang yang mementingkan tanggungjawab menjaga keluarga.

Saya berasal daripada keluarga yang berpecah-belah dan saya tak nak melalui pengalaman yang sama sebab itu tidak mahu terburu-buru soal kahwin.”

Itu satu pemikiran yang bagus,bila sedia untuk pikul tanggungjawab baru kahwin.Namun kata netizen, mereka kasihankan tunang Remy yang sudah lama menunggu untuk menikahi dirinya.

..

.

.

.

Remy juga di nasihatkan untuk bernikah dengan segera kerana dianya sering di minati dan di puja ramai wanita apatah lagi lakonannya makin di sukai ramai sekarang.Ada juga yang minta Remy mencotohi fattah Amin yang berani untuk memikul tanggung jawab sebagai suami.

.

.

.

.

Sumber : kisahdunia.com

Sumber :MediaOhSem

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password