OhMyMedia

Ramai yang tidak jaga aib suami, isteri & anak perempuan pada ampaian

Ramai yang tidak jaga aib suami, isteri & anak perempuan pada ampaian

  Ramai keluarga masa kini menyidai kain baju secara terang-terang diluar rumah. Ada yang lebih hebat, sehingga ke pagar luar rumah. Sedarkah ke tidak?, ini secara tidak langsung mendedahkan aib…

Read More
"Makan ubat lepas solat…" – Sudahlah menipu, agama pula jadi tunggangannya

“Makan ubat lepas solat…” – Sudahlah menipu, agama pula jadi tunggangannya

  Bagi kami, tiada apa yang lebih hina daripada menggunakan agama bagi meraih keuntungan, lebih-lebih kalau melibatkan penipuan dan cuba untuk membuat keuntungan di atas kesusahan orang lain. Begitulah pengalaman…

Read More
"Oii, tak sayang anak ke?" – Syatilla Melvin dikecam netizen kerana bergurau 'ganas' dengan anak sendiri

“Oii, tak sayang anak ke?” – Syatilla Melvin dikecam netizen kerana bergurau ‘ganas’ dengan anak sendiri

  Beberapa hari yang lepas, isteri kepada Shaheizy Sam, Syatilla Melvin telah teruk dikecam oleh netizen setelah beliau memuatnaik sebuah video beliau sedang bergurau dengan anaknya sendiri. Di dalam video tersebut,…

Read More
Tahu tidak berapa orang mati di dunia akibat penggunaan ganja?

Tahu tidak berapa orang mati di dunia akibat penggunaan ganja?

Kanabis atau Ganja adalah sejenis dadah yang paling kerap disalahgunakan. Ia biasa disalahgunakan untuk tujuan rekreasi, dan memberi si pengguna perasaan seronok. Ganja diperolehi dari sejenis pohon yang bernama ‘cannabis…

Read More
"Alang-alang, pergi bunuh diri…" – Komen Fathia Latiff di Insta Iqram Dinzly cetus kontroversi

“Alang-alang, pergi bunuh diri…” – Komen Fathia Latiff di Insta Iqram Dinzly cetus kontroversi

  Sejak dari awal tahun lagi, nama pelakon Iqra Dinzly sering berkongsi kelakuan aneh beliau di laman Instagram miliknya. Baru-baru ini, Iqram muncul lagi dengan aksi terbaru beliau di Insta…

Read More
Mahu cari duit lebih, gadis ini tawar perkhidmatan Grab naik LC135 di Kuala Lumpur

Mahu cari duit lebih, gadis ini tawar perkhidmatan Grab naik LC135 di Kuala Lumpur

  Sejak kebelakangan ini, terdapat banyak idea yang muncul bagi mendapatkan wang sampingan. Daripada bekerja di rumah, sehinggalah bekerja di atas jalanraya, semuanya pun boleh jalan, asalkan boleh menjanakan pendapatan….

Read More
Safiey Ilias, contoh munafik tulen…

Safiey Ilias, contoh munafik tulen…

  Sejak semalam, sebuah video yang memaparkan aksi pergaduhan di antara Safiey Illyas dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Baby Ara telah jadi tular di Facebook. Video berdurasi 35 saat…

Read More
"I love you Diana…" – Farid Kamil terharu isteri datang melawatnya di mahkamah

“I love you Diana…” – Farid Kamil terharu isteri datang melawatnya di mahkamah

  Pengarah filem dan pelakon terkenal, Datuk Farid Kamil yang ditahan oleh pihak polis sejak beberapa hari yang lepas  telah dilihat hadir ke Mahkamah Majistret Petaling Jaya hari ini bagi…

Read More
"Yang baju hijau ni memang melampau, sampai kamera awak terkena muka Farid tu dah kenapa?…"

“Yang baju hijau ni memang melampau, sampai kamera awak terkena muka Farid tu dah kenapa?…”

  Baru-baru ini, kelibat Farid Kamil sentiasa dilihat turun naik mahkamah berikutan insiden tingkah laku pelik beliau yang berlaku pada hujung minggu lepas. Ruang luar mahkamah sentiasa dipenuhi oleh para wartawan…

Read More
6 respon cliché seorang mak bila korang nak keluar lepak dengan member

6 respon cliché seorang mak bila korang nak keluar lepak dengan member

  Sebagai seorang ibu, mesti lah mereka akan selalu risau tentang kita. Kadang-kadang, kerisauan mereka agak menjengkelkan dan merimaskan, tak kisah lah umur kita masih 13 tahun atau 30 tahun…

Read More

Page 37 of 54

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password