OhMyMedia

Kereta jiran selalu halang pagar rumah korang? Ikuti cara lelaki ini. Memang efektif

Kereta jiran selalu halang pagar rumah korang? Ikuti cara lelaki ini. Memang efektif

Bagi mereka yang tinggal di kawasan rumah landed, masalah utama yang sering dihadapi adalah sikap jiran-jiran anda yang suka ‘menjajah’ kawasan untuk dijadikan kawasan meletak kenderaan mereka sehingga menyusahkan jiran yang lain….

Read More
Lepas kau kencing semua orang di TBS, kini kau kacau jemaah di masjid pula?

Lepas kau kencing semua orang di TBS, kini kau kacau jemaah di masjid pula?

Sila baca karangan panjang saya. Tolonglah kongsikan pos saya ini supaya tidak ramai yang terus terkena. Pada hari Rabu yang lepas, saya ada kerja rumah yang mahu disiapkan sebab due untuk…

Read More
Suami yang suka 'like' gambar perempuan seksi sebenarnya jenis yang tak reti hormati bini

Suami yang suka ‘like’ gambar perempuan seksi sebenarnya jenis yang tak reti hormati bini

“Isk!! Makin lama makin lemau aku tengok isteri aku ini,” kata si suami dalam hatinya. Handphone dibelek-belek, membuka WhatsApp group rakan-rakan. Ada yang berkongsi gambar wanita-wanita cantik berserta caption ‘Selamat pagi…

Read More
"Nasib baik aku hack Whatsapp kau betina…"

“Nasib baik aku hack Whatsapp kau betina…”

Spesis perempuan playgirl ini memang betul-betul wujud dan bukanlah mitos semata-mata. Bagi mereka yang tidak percaya, mungkin korang boleh belajar daripada pengalaman lelaki ini. Khairul Shakir mungkin kurang bernasib baik apabila…

Read More
"Celaka, ada lagi ke betina spesis macam ni…"

“Celaka, ada lagi ke betina spesis macam ni…”

Spesis perempuan playgirl ini memang betul-betul wujud dan bukanlah mitos semata-mata. Bagi mereka yang tidak percaya, mungkin korang boleh belajar daripada pengalaman lelaki ini. Khairul Shakir mungkin kurang bernasib baik apabila…

Read More
"Suri rumah jangan pakai seksi di rumah bila suami tiada…"

“Suri rumah jangan pakai seksi di rumah bila suami tiada…”

Tak senonoh! Itu gambaran yang tepat apabila melihat perilaku seorang lelaki Melayu yang tanpa segan silu mempamerkan alat sulitnya di tempat terbuka. Aksi lelaki tersebut sempat dirakam oleh mangsa yang…

Read More
"Tak serik-serik…" – Tebal muka makcik ni ikat jamin kali ke-5 anaknya yang 'ke dalam' sebab menagih

“Tak serik-serik…” – Tebal muka makcik ni ikat jamin kali ke-5 anaknya yang ‘ke dalam’ sebab menagih

Seawal pagi saya sudah terpacak di hadapan Kompleks Mahkamah Tinggi untuk selesaikan beberapa urusan dari awal saya sydah nampak sepasang orang tua macam tidak tahu arah mahu tuju. Disebabkan saya…

Read More
Lara Alana digelar lembab oleh netizen, respons balas Awal dan Scha ini memang 'win'

Lara Alana digelar lembab oleh netizen, respons balas Awal dan Scha ini memang ‘win’

Siapa yang mengikuti laman Instagram Awal Ashari dan Scha Alyahya, pastinya mereka selalu melihat gambar-gambar anak mereka, Lara Alana dikongsikan di dalam Instagram mereka. Meski pun masih muda, populariti yang…

Read More
Dengan isteri sendiri bukan main berkira, tetapi dengan adik perempuan bukan main manja

Dengan isteri sendiri bukan main berkira, tetapi dengan adik perempuan bukan main manja

Saya baru berkahwin dua bulan. Suami merupakan anak sulung dan saya pula anak bongsu. Adik-adik ipar kerja dengan kerajaan. Abang mereka ini kerja sebagai jurutera di kilang dan saya pula…

Read More
Apa punca orang Islam jadi macam ini, wahai Bani Melayu?

Apa punca orang Islam jadi macam ini, wahai Bani Melayu?

Jumaat baru ini aku ada jumpa seorang pelajar dentistry dari Alexandaria Mesir, dia tengah cuti sebulan jadi dia datang ke Perancis nak jalan-jalan. Soalan pertama aku tanya dia, “macam mana…

Read More

Page 30 of 33

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password