OhMyMedia

Timbalan menteri mahu jumpa Sajat, Safiey bantu konflik identiti diri

Timbalan menteri mahu jumpa Sajat, Safiey bantu konflik identiti diri

Sebut sahaja nama usahawan kosmetik, wajah Nur Sajat dan Safiey illias pasti muncul dalam fikiran anda dengan terbayang kemewahan hidup mereka serta kemesraan bersama ‘boyfriend’ masing-masing. . Sering dilanda kontroversi…

Read More
"Beriya mak masak dari pagi, last2 kawan tak muncul diri…"

“Beriya mak masak dari pagi, last2 kawan tak muncul diri…”

Antara perkara yang menjadi amalan di sepanjang bulan Syawal adalah kunjung-mengunjung ke rumah saudara-mara dan rakan-rakan. Sebagai tuan rumah, ianya merupakan suatu tanggungjawab untuk memastikan segala persiapan untuk meraikan tetamu…

Read More
"Aurat penting, jangan terlalu ikut fesyen…" – Bergambar bersama, peminat bandingkan cara Emma-Neelofa pemakaian mereka

“Aurat penting, jangan terlalu ikut fesyen…” – Bergambar bersama, peminat bandingkan cara Emma-Neelofa pemakaian mereka

Kecantikan wanita bukan hanya terletak pada wajah yang mulus, mempunyai bentuk badan persis model, memakai pelbagai jenis mekap atau menyarungkan pakaian mahal namun sebaliknya definisi cantik wanita itu diukur dari…

Read More
"Terkejut, tak sangka macam ni.." – Pakar psikiatri sahkan Haqiem Rusli alami kemurungan teruk

“Terkejut, tak sangka macam ni..” – Pakar psikiatri sahkan Haqiem Rusli alami kemurungan teruk

Selepas menimbulkan kekecohan dalam industri hiburan tanah air, penyanyi muda berbakat besar Haqiem Rusli tampil membuat permohonan maaf atas kontroversi yang melanda dirinya. Menerusi laporan Kosmo! Online, penyanyi lagu Tergantung Sepi…

Read More
"Lincah baby tu, dah main bola dalam perut.." – Rody Kristal bakal timang anak sulung

“Lincah baby tu, dah main bola dalam perut..” – Rody Kristal bakal timang anak sulung

Walaupun baru beberapa bulan mendirikan rumah tangga, rezeki berpihak kepada gitaris kumpulan Kristal, Rody apabila bakal bergelar bapa tidak lama lagi. Berita gembira itu dikongsi Rody menerusi sebuah video yang dimuat…

Read More
"Nasib mak tak hantar I kat pengasuh, mau beku.." – Anak Normah Damanhuri tak peka sensitiviti?

“Nasib mak tak hantar I kat pengasuh, mau beku..” – Anak Normah Damanhuri tak peka sensitiviti?

Ketika masih ramai berduka atas pemergian adik Adam Rayqal yang begitu tragis apabila mayatnya dijumpai dalam peti sejuk, ada pula segelintir individu yang menjadikan insiden tersebut sebagai satu bahan jenaka….

Read More
Sekitar majlis pengebumian yang diratapi, jenazah Adam Rayqal selamat disemadi

Sekitar majlis pengebumian yang diratapi, jenazah Adam Rayqal selamat disemadi

Jenazah Adam Rayqal Mohd Sufi Naeif yang ditemui mati di dalam peti ais rumah pengasuhnya di Kampung Nakhoda, Batu Caves, Selangor selamat disemadikan di Tanah Perkuburan Ladang Tok Pelam malam tadi….

Read More
'Sabarlah, dengar hadis indah untuk anak syurga ini' – Mufti Wilayah

‘Sabarlah, dengar hadis indah untuk anak syurga ini’ – Mufti Wilayah

Kisah kematian bayi ketika berada di rumah pengasuh bukanlah suatu perkara yang baru di negara kita. Terbaru, kita telah digemparkan dengan penemuan mayat seorang bayi berusia 5 bulan yang dibungkus di…

Read More
"Murah betul curi idea orang!" – 'Acah' lagu sendiri, Haqiem Rusli 'curi' idea Sufi Rashid

“Murah betul curi idea orang!” – ‘Acah’ lagu sendiri, Haqiem Rusli ‘curi’ idea Sufi Rashid

Lepas satu perkara berlaku, ada sahaja kontroversi lain yang melanda penyanyi muda berbakat besar Haqiem Rusli baru-baru ini. Setelah tampil memberi penjelasan mengenai gimik kemurungan, penyanyi lagu Tergantung Sepi itu membuatkan…

Read More
"Betul ke apa aku tengok ni?.." Buat upacara jampi serapah, Najib & Rosmah dituduh guna bomoh?

“Betul ke apa aku tengok ni?..” Buat upacara jampi serapah, Najib & Rosmah dituduh guna bomoh?

Baru-baru ini, sekeping gambar yang kelihatan bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor mengadakan perjumpaan dengan bomoh menjadi tular di laman media sosial. Gambar tersebut…

Read More

Page 2 of 51

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password