“Baik Kahwin Dengan I Sebab Cincin Dah Ada”. Lelaki Jual Cincin Dan Barang Hantaran Jadi Perhatian Netizen.

"Baik Kahwin Dengan I Sebab Cincin Dah Ada". Lelaki Jual Cincin Dan Barang Hantaran Jadi Perhatian Netizen.

Seorang lelaki memuatnaik jualannya di Twitter, namun apa yang menjadi perhatian adalah apa yang ingin dijualnya itu adalah barangan yang sepatutnya menjadi hantaran kahwin.  Kisah jodoh yang tidak kesampaian kerapkali kita dengar, namun apa yang membezakan adalah penerimaan mereka yang diuji dengan ujian sebegitu.

Manusia hanya merancang, Tuhan yang menentukan. Walau serapi mana sekalipun rancangan dibuat, sebagai manusia, kita mesti akur dengan takdir yang telah tertulis. Individu berkenaan, Ahmad Firdaus mengiklankan 2 bentuk cincin untuk dijual setelah perkahwinan yang dirancang tidak dapat dilangsungkan.

Turut dijual adalah barangan hantaran lain antaranya kasut, set mandian, pewangi dan seluar. Ada yang cuba ‘masuk line’ tapi…

.

.

.

Balasan penolakan yang dibuat oleh Ahmad Firdaus membuatkan gadis-gadis berkenaan menjelaskan mereka hanya bergurau untuk untuk menghiburkan lelaki itu. Tidak hanya reply berunsur pickupline, Ahmad Firdaus juga turut diajukan pertanyaan bagaimana dia boleh menjadi setabah itu setelah 7 tahun bercinta namun hubungan putus di tengah jalan.

.

.

Sumber : Ahmad Firdaus

Sumber :KakiShareTV

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password